Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-07-14T06:44:09Z-
dc.date.available2020-07-14T06:44:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О. Потенціал музейної педагогіки для формування особистості. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХVІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких питань пам’яті проф. О.П.Рудницької. Київ : Талком, 2020. Вип. 3(15). С. 235-236.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4636-
dc.description.abstractЗміна підходів до історичної освіти сьогодні вимагає від педагогічної спільноти переглянути своє ставлення до музейної педагогіки, екскурсійної роботи. Музейна педагогіка - галузь діяльності, що здійснює передачу культурного досвіду на основі міждисциплінарного та поліхудожнього підходу через педагогічний процесс в умовах музейного середовища.en_US
dc.publisherКиїв : Талкомen_US
dc.subjectмузейна педагогікаen_US
dc.subjectмузеєзнавствоen_US
dc.titleПотенціал музейної педагогіки для формування особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потенціал музейної педагогіки для формування особистості.pdf1.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.