Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунасипова-Мотяш, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:16:40Z-
dc.date.available2020-01-13T12:16:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМунасипова-Мотяш І. А. Особливості саморегуляції діяльності студентів з різними копінг-стратегіями поведінки / Восьмі Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Всеукр. наук. конференції (6 грудня 2017 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2018. – С. 200-204.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/463-
dc.description.abstractУ суперечливих умовах соціальних та економічних перетворень сучасного суспільства, під час інтенсивних змін навколишнього природного середовища закономірно з’являється тенденція до збільшення кількості людей, які знаходяться в стані боротьби за «виживання», вимушені вирішувати складні життєві ситуації, тому особливої актуальності набуває питання збереження психічного здоров’я. Загальновідомо, що до критеріїв психічного здоров’я, визначених ВООЗ, відносяться: здатність самокерування поведінкою відповідно до соціальних норм, правил, законів; відповідність психічних реакцій (адекватність) силі і частоті впливів середовища, соціальним обставинам та ситуаціям; здатність планувати власну життєдіяльність і реалізовувати її та ін.en_US
dc.publisherВосьмі Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.subjectпсихічне здоров'яen_US
dc.titleОсобливості саморегуляції діяльності студентів з різними копінг-стратегіями поведінкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.