Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-14T07:37:56Z | - |
dc.date.available | 2020-07-14T07:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Л. Л. Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (Серія: педагогічні науки). Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 16. С. 38-40. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4647 | - |
dc.description.abstract | Змагальна діяльність може здійснюватися лише за умов володіння спортсменом довільними, спеціальними прийомами і діями, що складають арсенал техніки конкретного виду спорту. Результативність техніки рухових дій обумовлена її ефективністю, стабільністю, варіативністю, економічністю [7]. Гостра конкуренція із боротьбі за медалі на міжнародних змаганнях по художній гімнастиці викликала значний ріст складності елементів техніки і її надійності, підвищилися вимоги до функціональної підготовленості спортсменок. Становить інтерес вибору оптимальних умов для ефективного навчання й удосконалювання рухової поведінки гімнастки, раціональних прийомів формування навичок і удосконалювання методики її підготовки. Характеризуючи існуючу методику навчання руховим діям, можна відзначити, що в систему навчання фізичним вправам входять керуюча (тренер) і керована (учень) підсистеми. У процесі навчання відбувається наведення відчуттів учня на модель освоюваної рухової дії [5, 6]. Педагог знає, чому він повинен навчити; у його розпорядженні є достатньо засобів навчання; при організації власне навчання педагог притримується традиційних поглядів на механізм побудови рухової дії; педагог має труднощі при виборі методу навчання і побудови самої методики (причиною цього є великий обсяг інформації з методів навчання, неясність механізму побудови рухів, обмеження в умовах діяльності, недостатній рівень освіти, творчого підходу, досвіду та ін.). | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | художня гімнастика | en_US |
dc.subject | рухові дії | en_US |
dc.subject | рухова поведінка гімнастки | en_US |
dc.subject | ефект саморегуляції | en_US |
dc.subject | музичний супровід | en_US |
dc.title | Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Про методику навчання руховим діям в художній гімнастиці.pdf | 996.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.