Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4722
Назва: | Конструювання змісту початкової освіти на нових методологічних і дидактичних принципах у період відродження національної школи в Україні (1991–1996) |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна Кузьомко, Леонід Михайлович |
Ключові слова: | підручники Україна зміст початкової освіти навчальні плани й програми методологічні та дидактичні принципи |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Гавриленко Т. Л., Кузьомко Л. М. Конструювання змісту початкової освіти на нових методологічних і дидактичних принципах у період відродження національної школи в Україні (1991–1996). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»: Серія: Педагогічні науки / Нац. ун-т «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2020. Вип. 8 (164). С. 278-285. |
Короткий огляд (реферат): | Провідною тенденцією в період відродження національної школи стала модернізація змісту початкової освіти, яка виявилася у побудові його на нових методологічних і дидактичних засадах, що спричинило зміни у структурі та наповненні навчальних планів, запровадження нових навчальних предметів і курсів, розроблення варіативних навчальних планів і програм, наповнення змісту навчальних предметів українознавчою основою, посилення у них аксіологічного складника, появу нових типів підручників (альтернативних, дворівневих). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4722 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
70.pdf | 406.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.