Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-09-01T06:45:28Z-
dc.date.available2020-09-01T06:45:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Потенціал відеофонограми для реалізації базових загально дидактичних і методичних принципів формування іншомовної комунікативної компетенції в англійському діалогічному спілкуванні майбутніх філологів. Теоретичні питання культури, освіти та виховання. 2012. № 45. С. 78-81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4735-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню потенціалу відеофонограми для реалізації базових загальнодидактичних і методичних принципів формування іншомовної комунікативної компетенції в англійському діалогічному спілкуванні майбутніх філологів. У статті розглянуто принципи виховуючого навчання, активності, наочності, посильності, міцності, комунікативності й поетапності та показана їх реалізація під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування.en_US
dc.publisherТеоретичні питання культури, освіти та вихованняen_US
dc.subjectвідеофонограмаen_US
dc.subjectзагальнодидактичні принципиen_US
dc.subjectметодичні принципиen_US
dc.subjectдіалогічне спілкуванняen_US
dc.subjectвербальне та невербальне спілкуванняen_US
dc.subjectмайбутні філологиen_US
dc.titleПотенціал відеофонограми для реалізації базових загально дидактичних і методичних принципів формування іншомовної комунікативної компетенції в англійському діалогічному спілкуванні майбутніх філологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.