Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-09-02T09:35:01Z-
dc.date.available2020-09-02T09:35:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Інноваційні здоров’язбережувальні технології у підготовці студентів педагогічного університету / Жáра Г. І. // International scientific and practical conference “Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine”: Conference Proceedings, May 5–6, 2017. – Sandomierz, 2017. - P. 104–107.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4759-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність сучасного фахівця, а вчителя – у першу чергу, визначається його відкритістю до суспільних змін, здатністю адаптуватись до них і спроможністю переорієнтувати напрямки своєї діяльності на інноваційні. Як зазначає В. Г. Кремень, «специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства» [7, с. 3]. Соціально-економічні перетворення у світовій практиці вимагають відповідного оновлення освітньої політики, що зумовлює необхідність інноваційного спрямування педагогічної діяльності [1, 9].en_US
dc.publisherInternational scientific and practical conference “Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine”: Conference Proceedingsen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectпідготовка студентівen_US
dc.subjectстуденти педагогічних вузівen_US
dc.titleІнноваційні здоров’язбережувальні технології у підготовці студентів педагогічного університетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.