Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478| Назва: | Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови |
| Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
| Ключові слова: | аналіз анкетування підготовка вчителя англійської мови особистість якості особистості розвиток особистості |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Смоліна С. В. Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка Чернігів, 2018. Вип. 156. С. 134-138. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено підготовку, хід та результати наукового педагогічного опитування у формі письмового анонімного анкетування. Дослідження розкриває сучасний стан усвідомлення студентами – майбутніми учителями англійської мови поняття «особистість» і якостей особистості. Узагальнено емпіричні дані щодо особистостей-орієнтирів для студентів, особистостей-антиподів; якостей особистості, яких студенти хотіли б набути чи позбутися, шляхів розвитку особистості. Опитування дозволило діагностувати стан проблеми, намітити шляхи її вирішення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/478 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стан усвідомлення поняття «особистість» студентами – майбутніми учителями англійської мови.pdf | 452,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.