Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-09-03T20:37:13Z-
dc.date.available2020-09-03T20:37:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Зміст початкової освіти в контексті реформування школи в УРСР (1954–1964 рр.). Цілі та результати освітніх реформ: українcько-польський діалог : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 трав. 2013 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка та ін. Київ, 2013. С. 62–69.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4794-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням змісту початкової освіти ÿ період перебудови школи в Українській PCP. Автор здійснив аналіз навчальних планів і програм для початкових класів, виданих у 1954—1964 рр., а також звернув увагу на дискусіо, що розгорнулася між освітянами з питань удосконалення змісту початковоі освіти.en_US
dc.publisherКиїв. ун-т ім. Бориса Грінченка та ін.en_US
dc.subjectнавчальна програма/ підручникen_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.subjectзміст початкової освітиen_US
dc.subjectнавчальний планen_US
dc.titleЗміст початкової освіти в контексті реформування школи в УРСР (1954–1964 рр.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.