Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849
Назва: | Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість |
Автори: | Мамчич, Олена Борисівна |
Ключові слова: | мовна особистість лінгвістична компетентність комунікативна компетентність мовностилістичний аналіз тексту |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Мова і культура : наук. вид. |
Бібліографічний опис: | Мамчич О. Б. Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість. Мова і культура : наук. вид. Вип. 7. Т.2 : Культурологічний підхід до викладання мови і літератури. Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2004. С. 57-63. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування лінгвістичної компетентності майбутніх фахівців в навчально-виховному процесі педагогічного вузу. Учитель початкової школи розглядається як специфічна мовна особистість, яка є носієм культури, що відображає рівні його лінгвістичної та комунікативної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість.pdf | 252.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.