Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849
Назва: Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість
Автори: Мамчич, Олена Борисівна
Ключові слова: мовна особистість
лінгвістична компетентність
комунікативна компетентність
мовностилістичний аналіз тексту
Дата публікації: 2004
Видавництво: Мова і культура : наук. вид.
Бібліографічний опис: Мамчич О. Б. Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість. Мова і культура : наук. вид. Вип. 7. Т.2 : Культурологічний підхід до викладання мови і літератури. Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2004. С. 57-63.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування лінгвістичної компетентності майбутніх фахівців в навчально-виховному процесі педагогічного вузу. Учитель початкової школи розглядається як специфічна мовна особистість, яка є носієм культури, що відображає рівні його лінгвістичної та комунікативної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4849
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість.pdf252.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.