Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/484
Назва: | Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи на основі контекстного підходу |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | англомовна професійно-комунікативна компетентність учитель англійської мови початкової школи |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Одеса |
Бібліографічний опис: | Кміть О. В. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи на основі контекстного підходу // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету: [збірник]. – Одеса: Видав. дім «Гельветика» 2017. - Вип. 27. - С. 127-130. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено напрями й технології застосування контекстного підходу до процесу формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи й обґрунтовано доцільність проведення контекстного навчання на основі кейс-технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/484 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи на основі контекстного підходу.pdf | 3.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.