Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-09-07T18:40:49Z-
dc.date.available2020-09-07T18:40:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Ретроспективний аналіз розвитку змісту початкової освіти в Радянській Україні у 1984–1991 рр. Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / Слов’ян. держ. пед. ун-т. Слов’янськ, 2015. Вип. 74. С. 115–126.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4874-
dc.description.abstractСтаття присвячена 'проблемі змісту початкової освіти Радянській Україні в період зародження демократичних змін в освіти галузі в середині 80-х - на початку 90-х рр. XX ст. На оси проаналізованих навчальних планів, програм і підручників, виданих уіщ час, визначено основні тенденції його розвиткуen_US
dc.publisherСлов’ян. держ. пед. ун-т.en_US
dc.subjectнавчальні планиen_US
dc.subjectпідручникиen_US
dc.subjectзміст початкової освітиen_US
dc.subjectРадянська Українаen_US
dc.titleРетроспективний аналіз розвитку змісту початкової освіти в Радянській Україні у 1984–1991 рр.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63.pdf1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.