Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882
Назва: Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля
Автори: Розлуцька, Г.
Сокол, М. О.
Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: освітній простір
організаційний принцип, дошкілля
полікультурність
толерантність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ун-т імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Гавриленко Т. Л. Принцип полікультурності у організації толерантного освітнього простору українського дошкілля. Науковий вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки / Ун-т імені Альфреда Нобеля. Дніпро, 2020. Вип. 1 (19). С. 101-106 (співавтор.: Г. М. Розлуцька, М. О. Сокол) DOI: 10.32342/2522-4115-2020-1-19-11
Короткий огляд (реферат): регіональне або державне застосування, вони в розрізі чинної законодавчої бази забезпечують методичне підґрунтя для організації локального толерантного освітнього простору дошкільного закладу. Тематичне наповнення програм забезпечує формування толерантності дошкільника в контексті поєднання культурної, мовної, соціальної та суміжних компетентностей, що узгоджується з віковим психологічним механізмом розвитку дитини дошкільного віку, представленим когнітивним, емоційним, поведінковим особистісним компонентами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4882
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.