Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініна, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-09T11:26:06Z-
dc.date.available2020-09-09T11:26:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКалініна І. П., Мамчич О. Б. Лінгвостилістичний аналіз тексту у педагогічному ВНЗ. Компетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній та вищій школах: сучасні виклики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22–23 лют. 2013 р. Чернігів, 2013. С. 111–116.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4921-
dc.description.abstractМовний і мовленнєвий розвиток особистості майбутнього вчителя початкової школи неодмінно свідчить, чи відбувалося його професійне становлення, чи відображають його педагогічні якості рівень тієї фахової підготовки, якої він набув за роки навчання у вищому навчальному закладі.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectаналіз текстуen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleЛінгвостилістичний аналіз тексту у педагогічному ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лінгвостилістичний аналіз тексту у педагогічному ВНЗ.pdf214.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.