Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorЄфремова, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorГрищенко, Олександра Петрівна-
dc.date.accessioned2020-09-10T05:49:34Z-
dc.date.available2020-09-10T05:49:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрищенко С. В., Єфремова О. П., Грищенко О. П. Legal basis inclusive education in Ukraine. Jurnalul juridic national: teorie si practică. Национальный юридический журнал: теория и практика. 2019. № 6. С. 12–15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4930-
dc.description.abstractThe article analyzes legal basis of introducing inclusive education in Ukraine, as a process involving the development and application of specific solutions that will allow each person to participate equally in academic and public life. Various aspects of teaching children with special needs in Ukraine are examined, which are regulated by the legislation on persons with disabilities, regulatory documents in this area and international agreements on the rights of people with disabilities. It has been proven that in inclusive education, it is necessary to rely on the legal concept of education focused on the needs of children. This concept involves the organization of educational activities in such a way that the learning process takes place by modeling the learning environment, intensive practical training, the provision of assistance by the teacher and direction to the development of independence. Emphasis is placed on the importance of the Concept of development of inclusive education for the implementation of state policy on the introduction of inclusive education in Ukraine. У статті проаналізовано правові основи впровадження інклюзивної освіти в Україні як процес, що передбачає розроблення та застосування конкретних рішень, які дозволять кожній людині рівномірно брати участь в академічному та громадському житті. Розглядаються різні аспекти навчання дітей з особливими потребами в Україні, які регулюються законодавством про осіб з обмеженими можливостями, нормативними документами в цій галузі та міжнародними угодами про права людей з обмеженими можливостями. Доведено, що в інклюзивній освіті необхідно спиратися на правову концепцію освіти, орієнтовану на потреби дітей. Ця концепція передбачає організацію навчальної діяльності таким чином, що процес навчання відбувається шляхом моделювання навчального середовища, інтенсивного практичного навчання, надання допомоги вчителям та спрямування на розвиток самостійності.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherJurnalul juridic national: teorie si practică. Национальный юридический журнал: теория и практикаen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectchildren with special needsen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.titleLegal basis inclusive education in Ukraineen_US
dc.title.alternativeПравові основи інклюзивної освіти в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Legal basis inclusive education in Ukraine.pdf225.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.