Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2020-09-14T09:04:08Z-
dc.date.available2020-09-14T09:04:08Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationРайська. Л.Г. Зіставлення як принцип вивчення диференціюючих написань / Райська. Л.Г. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 1998. – Вип. 1. – С. 58-60.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4982-
dc.description.abstractСемантико-диференціюючі написання є одним із найскладніших для студентів розділів української орфографії. Труднощі, які виникають у процесі його засвоєння, визначаються складністю самого мовного матеріалу. Цей розділ орфографії найкраще виявляє залежність орфоргафічної норми від смислової сторони мовлення і демонструє те, як можна найбільш точно передати на письмі найтонші відтінки значень. Основним методичним принципом вивчення диференціюючих орфограм, на наш погляд, має стати принцип зіставлення взаємозмішуваних написань.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдиференціюючі орфограмиen_US
dc.subject“зіставлення”en_US
dc.subject“порівняння”en_US
dc.subjectвивчення диференціюючих написаньen_US
dc.titleЗіставлення як принцип вивчення диференціюючих написаньen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зіставлення як принцип вивчення диференціюючих написань.pdf149.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.