Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦаренок, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2020-09-18T10:57:03Z-
dc.date.available2020-09-18T10:57:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЦаренок А. В. Критика видовищно-розважальної культури в контексті візантійської естетики аскетизм. Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. 2017. № 1 (9). С. 78–85.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148-
dc.description.abstractДосліджуючи естетичні виміри аскетичної традиції Візантії, автор статті аналізує роздуми церковних діячів про видовищно-розважальну культуру Античності й раннього Середньовіччя – про мирські пісні, танці, театральні дійства, криваві змагання тощо. Вдаючись до традиційної в межах історико-естетичних студій констатації, що осмислення Отцями й учителями Церкви популярних у тогочасному суспільстві розваг супроводжується їх суворою критикою, А. Царенок пропонує звернути увагу й на інший, менш відомий аспект аскетико-естетичного вчення. Як переконує всебічне вивчення естетики аскетизму, ригоризм естетичних поглядів візантійських релігійних мислителів може доповнюватись розсудливою полегкістю до немочі духовно недосконалих осібen_US
dc.publisherПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологіяen_US
dc.subjectестетика аскетизмуen_US
dc.subjectвізантійська культураen_US
dc.subjectвидовищно-розважальна культураen_US
dc.subjectригоризмen_US
dc.titleКритика видовищно-розважальної культури в контексті візантійської естетики аскетизм.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царенок_19.pdf792.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.