Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5235
Назва: Сучасні тенденції наукового дослідження процесу формування навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: майбутні вчителі початкової школи
навчально-стратегічна компетентність
іноземна мова
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник КНЛУ
Бібліографічний опис: Конотоп О.С. Сучасні тенденції наукового дослідження процесу формування навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія. Вип. 32. 2020. С. 192-204.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності. Визначено сучасні тенденції науково-методичного дослідження формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності: стійкий інтерес науковців щодо проблеми дослідження; домінування наукових розвідок, присвячених вивченню формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності у студентів на нелінгвістичних факультетах закладів вищої освіти й освітнього ступеня “бакалавр”; пріоритет з-поміж досліджень англійської мови; чисельна перевага робіт, в яких описана підготовка фахівців у продуктивних видах мовленнєвої діяльності, зокрема, говоріння; незначна кількість робіт, побудованих із залученням інформаційно-комунікаційних технологій; наявність різних підходів до формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5235
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.