Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаранда, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2020-09-21T13:45:20Z-
dc.date.available2020-09-21T13:45:20Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКаранда М. В. Неорелігійні мотиви в естетиці та мистецтві зламу XIX-XX століть : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Київ, 2006. 16 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258-
dc.description.abstractУ дисертації аналізується неорелігійний мотив у мистецтві як естетичний концепт, його становлення в категоріальному апараті естетики та утвердження в художній практиці кінця ХІХ – початку ХХ століть. На методологічних засадах „естетики історії” в межах зазначеного періоду проаналізовано два типи неорелігійних мотивів: унітарні („Маски”, „Аркадії”, „Сакрального танцю”) та дихотомічні („Аполона – Діоніса”, „Христа – антихриста”, „Нареченої – Femina Fatale”)en_US
dc.publisherКиївський національний ун-т ім. Тараса Шевченкаen_US
dc.subjectестетика історіїen_US
dc.subjectестетика неорелігійностіen_US
dc.subjectдуховний антиномізмen_US
dc.subjectхудожнє втілення неорелігійного мотивуen_US
dc.titleНеорелігійні мотиви в естетиці та мистецтві зламу XIX-XX століть: автореф.en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Karanda.pdf288.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.