Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каранда, Марина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-21T13:45:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-21T13:45:20Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Каранда М. В. Неорелігійні мотиви в естетиці та мистецтві зламу XIX-XX століть : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Київ, 2006. 16 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258 | - |
dc.description.abstract | У дисертації аналізується неорелігійний мотив у мистецтві як естетичний концепт, його становлення в категоріальному апараті естетики та утвердження в художній практиці кінця ХІХ – початку ХХ століть. На методологічних засадах „естетики історії” в межах зазначеного періоду проаналізовано два типи неорелігійних мотивів: унітарні („Маски”, „Аркадії”, „Сакрального танцю”) та дихотомічні („Аполона – Діоніса”, „Христа – антихриста”, „Нареченої – Femina Fatale”) | en_US |
dc.publisher | Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка | en_US |
dc.subject | естетика історії | en_US |
dc.subject | естетика неорелігійності | en_US |
dc.subject | духовний антиномізм | en_US |
dc.subject | художнє втілення неорелігійного мотиву | en_US |
dc.title | Неорелігійні мотиви в естетиці та мистецтві зламу XIX-XX століть: автореф. | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Karanda.pdf | 288.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.