Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.contributor.authorЧередниченко, Ю. А.-
dc.contributor.authorДонець, Ігор Олексійович-
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-01-31T10:36:09Z-
dc.date.available2020-01-31T10:36:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМіненок А. О., Чередниченко Ю. А., Донець І. О., Турчина І. С. Дослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи / Міненок А. О., Чередниченко Ю. А., Донець І. О., Турчина І. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 57-61en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/532-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливі аспекти модернізації та трансформації освітньої галузі. Дистанційне навчання розглядається як важливий індивідуалізований процес передачі і засвоєння знань та вмінь, що потребує подальшого обґрунтування основних засад його впровадження. Розкрито особливості структури запровадження педагогічних технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Результати констатувального експерименту дозволяють обґрунтувати доцільність впровадження технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх учителів початкової школи.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.titleДослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf538.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.