Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5331
Назва: | Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах (дисертація) |
Автори: | Мамчич, Олена Борисівна |
Ключові слова: | лінгвістична компетентність майбутній вчитель початкової школи вищий педагогічний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Мамчич О. Б. Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. на здобуття наук. ступ. к.п.н., за спец. : теорія і методика професійної освіти / наук. керівн., доктор пед. наук, проф. Г. В. Онкович. Київ, 2003. 218 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження. Складний і багатогранний процес відродження національної освіти висуває особливі вимоги до вивчення мовних дисциплін у вищій педагогічній школі. Як підкреслює В. Кремень, вища школа, як і вся система освіти, покликана ефективно сприяти створенню у суспільстві умов для пізнання людиною себе і світу, розвитку і самореалізації особистості у сучасному суперечливому і динамічному соціально-економічному середовищі. В умовах гуманізації освіти особливої уваги потребує розробка та впровадження таких форм і методів мовної роботи, які сприяють становленню висококваліфікованих спеціалістів, зокрема, майбутніх педагогів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5331 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
disser_Mamchich.pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.