Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T06:33:15Z-
dc.date.available2020-09-28T06:33:15Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Кредитно-модульна система організації навчання та контролю знань студентів у викладанні дисциплін лінгвістичного циклу. Вища школа: проблеми, пошуки, тенденції : матер. наук.-метод. семінару. Чернігів : ЧДПУ, 2005. Вип. 7. С. 22-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5336-
dc.description.abstractУ контексті євроінтеграції складний і багатогранний процес відродження національної освіти України висуває особливі вимоги до вивчення дисциплін лінгвістичного циклу у вищій педагогічній школі. В умовах демократизації та гуманізації освіти особливої уваги потребує розробка та впровадження таких форм і методів мовної роботи, які мають сприяти становленню висококваліфікованих фахівців. Однією з важливих умов успішного навчання мови є оволодіння нею з метою якісної підготовки майбутніх педагогів до практичної роботи. Особливе місце у визначенні цього завдання належить роботі з формування лінгвістичної компетентності.en_US
dc.publisherЧернігів : ЧДПУen_US
dc.subjectкредитно-модульна системаen_US
dc.subjectдисципліни лінгвістичного циклуen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.titleКредитно-модульна система організації навчання та контролю знань студентів у викладанні дисциплін лінгвістичного циклуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.