Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T08:23:34Z-
dc.date.available2020-09-28T08:23:34Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Київ : НПУ, 2005. Вип. 2. С. 174-182. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350-
dc.description.abstractОсновною складовою гуманізації процесу освіти, є “забезпечення особистісної значущості... засвоєння знань. Це досягається передусім шляхом формування знань як інструменту, необхідного кожному для освоєння та перетворення дійсності...”. Питання формування лінгвістичної компетентності студентів педагогічних ВНЗ, майбутніх фахівців початкової школи, невід'ємно пов'язане з підвищенням ролі мовного фактору на сучасному етапі розвитку суспільства в цілому та освіти, зокрема. Вирішити його неможливо без постійного удосконалення викладання мовних дисциплін на всіх етапах навчання, починаючи вже з початкової школи.en_US
dc.publisherНауковий часопис НПУ ім. М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectлінгвістична компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.titleЛінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.