Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоворов, Євгеній Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-28T11:11:27Z-
dc.date.available2020-09-28T11:11:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоворов Є.М. Психолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій при вивченні спеціальних дисциплін / Говоров Є.М. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка - (серія : Педагогічні науки). – Чернігів : НУЧК, 2011. – Вип. 88. – С. 39 – 44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5358-
dc.description.abstractУ статті розглядається психолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій. Автор розкриває сутність активізації творчого мислення студентів у процесі навчання та роль міжпредметних зв’язків у формуванні технічного мислення майбутніх учителів технологій.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectтехнічне мисленняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутній учитель технологійen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій при вивченні спеціальних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.