Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5397
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бивалькевич, Леонід Мстиславович | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T09:41:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T09:41:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О.О., Бивалькевич Л.М. Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу). / Лілік О.О., Бивалькевич Л.М. // Вісник НУЧК імені Т.Г.Шевченка. – Чернігів : НУЧК, 2019. – Вип. 158. - С.193-197. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5397 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – визначення особливостей використання креолізованих текстів у професійній підготовці майбутніх учителів на засадах задачного підходу. Методологія. Дослідження здійснено з урахуванням засадничих положень низки методологічних підходів, а саме: діяльнісного, системного, особистісно орієнтованого, компетентнісного – на основі принципів взаємодоповнюваності і відповідності меті дослідження. Наукова новизна. У статті вперше схарактеризовано особливості використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів на основі задачного підходу; запропоновано приклади завдань з дисциплін соціально-гуманітарного і професійно-практичного блоків у контексті професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, а також учителів української мови і літератури; обґрунтовано критерії відбору чи створення креолізованих текстів, їхній педагогічний потенціал. | en_US |
dc.publisher | Вісник НУЧК імені Т.Г.Шевченка | en_US |
dc.subject | задачний підхід | en_US |
dc.subject | креолізовані тексти | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.title | Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу).pdf | 617.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.