Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404
Назва: | Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи |
Автори: | Пустовий, Олег Миколайович Степура, І. В. |
Ключові слова: | телевізійне навчання медіапедагогіка технічні засоби навчання природничі дисципліни |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Пустовий О. М., Степура І. В. Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2016. Вип. 138. С. 142-145. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розповідається про досвід телевізійного навчання природничого спрямування в різних країнах, зокрема і в Україні. Історичний досвід теленавчання не втрачає актуальності. Методичні прийоми, знайдені і відпрацьовані раніше – в межах діяльності навчальних програм широкомовного телебачення, діяльності навчальних телецентрів, лабораторій, корисні й для медіапедагогіки сьогодення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теленавчання природничо-математичного циклу історія, досвід, перспективи.pdf | 470.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.