Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/542
Назва: Парадигма дитячого дозвілля з фізичної активності: реалії сьогодення і перспективи
Автори: Рапацька, Іванна Богданівна
Ващенко, Лариса Іванівна
Ключові слова: парадигма дитячого дозвілля
здоров’язбереження
фізична активність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Рапацька І. Б., Ващенко Л. І. Парадигма дитячого дозвілля з фізичної активності: реалії сьогодення і перспективи/ Рапацька І. Б., Ващенко Л. І.// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 155. – С. 137-140.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз літературних джерел щодо питання парадигми дитячого дозвілля з фізичної активності. Аналізуючи досвід провідних науковців, здійснено опис кризових явищ, які на даному етапі розвитку українського суспільства переживає позашкільна діяльність як структурний елемент позашкільної освіти. Сформульовані причини, які призводять до недосконалої організації фізичної активності у контексті дозвіллєвої діяльності, описані шляхи удосконалення організації позашкільної діяльності учнів у рамках здоров’язбереження. Дана стаття висвітлює фактори, які впливають на тотальну гіподинамію серед населення, зокрема, дітей, відсутність культури здоров’я у сім’ях і пропонує шляхи вдосконалення парадигмальних ідей для подальшого виховання здоров’ямислячого покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/542
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf514.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.