Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5426
Назва: | Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів |
Автори: | Горошко, Юрій Васильович Костюченко, Андрій Олександрович |
Ключові слова: | педагогічні програмні засоби (ППЗ) об’єктно-орієнтоване програмування технологія програмування Gran1 Gran2D |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Чернігів : Виготовлення Єрмоленко О. М. |
Бібліографічний опис: | Горошко Ю. В., Костюченко А. О. Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів. Чернігів : Виготовлення Єрмоленко О. М. 2011. 144 с. |
Короткий огляд (реферат): | В посібнику викладені теоретичні засади об’єктно-орієнтованого програмування та методичні елементи створення педагогічних програмних засобів. Викладення матеріалу ведеться на прикладах, вже, розроблених і впроваджених педагогічних програмних засобів, що дає студенту змогу не тільки вивчити особливості об’єктно-орієнтованого програмування, але і знайомить його з внутрішньою будовою робочих проектів, ієрархією даних, особливостями реалізації методів обробки математичних даних. Посібник призначений для студентів педагогічних спеціальностей, вчителів які розпочинають вивчення об’єктно-орієнтованого програмування і прагнуть навчитися створювати власні педагогічні програмні засоби. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5426 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні посібники (природ/матем) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів.pdf | 458.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.