Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T10:51:25Z-
dc.date.available2020-10-01T10:51:25Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Особливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми вищої освіти. Наукові записки НДУ. (Серія: Психолого-педагогічні науки). 2007. № 2. С. 87–91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5458-
dc.description.abstractСучасна парадигма навчання полягає в переході від викладання до навчання, що вбачає процес самостійного учення і навчання, який регламентується педагогічною етикою.en_US
dc.publisherНаукові записки НДУen_US
dc.subjectпедагогічна етикаen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.titleОсобливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми.pdf384.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.