Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5458
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T10:51:25Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T10:51:25Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Грищенко С. В. Особливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми вищої освіти. Наукові записки НДУ. (Серія: Психолого-педагогічні науки). 2007. № 2. С. 87–91. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5458 | - |
dc.description.abstract | Сучасна парадигма навчання полягає в переході від викладання до навчання, що вбачає процес самостійного учення і навчання, який регламентується педагогічною етикою. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки НДУ | en_US |
dc.subject | педагогічна етика | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.title | Особливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічної етики у ВНЗ та сучасні парадигми.pdf | 384,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.