Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461
Назва: | Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови |
Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | інформаційна культура майбутній учитель іноземна мова |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 111. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови. Надано визначення терміну "інформаційна культура" крізь призму філософсько-педагогічних досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови.pdf | 576,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.