Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464
Назва: Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: інформація
інформаційна культура
теорія пізнання
гносеологічні підстави
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 148. С. 153-157.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто природу інформаційної культури у межах загальної теорії пізнання, своєрідність сучасних принципів її формування. Визначено гносеологічні підстави формування інформаційної культури, що є цілісною підсистемою професійної і загальної культури людини та проявляється на рівні специфіки когнітивних процесів. Наголошено на необхідності трансформації класичної моделі теорії пізнання, що дозволяє удосконалити пізнавальний процес, акцентувати символіко-образну активність та мовну свідомість майбутніх учителів іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.