Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464
Назва: | Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов |
Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | інформація інформаційна культура теорія пізнання гносеологічні підстави |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 148. С. 153-157. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто природу інформаційної культури у межах загальної теорії пізнання, своєрідність сучасних принципів її формування. Визначено гносеологічні підстави формування інформаційної культури, що є цілісною підсистемою професійної і загальної культури людини та проявляється на рівні специфіки когнітивних процесів. Наголошено на необхідності трансформації класичної моделі теорії пізнання, що дозволяє удосконалити пізнавальний процес, акцентувати символіко-образну активність та мовну свідомість майбутніх учителів іноземних мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов.pdf | 396.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.