Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464| Назва: | Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов | 
| Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна | 
| Ключові слова: | інформація інформаційна культура теорія пізнання гносеологічні підстави  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | 
| Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 148. С. 153-157. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто природу інформаційної культури у межах загальної теорії пізнання, своєрідність сучасних принципів її формування. Визначено гносеологічні підстави формування інформаційної культури, що є цілісною підсистемою професійної і загальної культури людини та проявляється на рівні специфіки когнітивних процесів. Наголошено на необхідності трансформації класичної моделі теорії пізнання, що дозволяє удосконалити пізнавальний процес, акцентувати символіко-образну активність та мовну свідомість майбутніх учителів іноземних мов. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов.pdf | 396,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.