Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T10:38:49Z | - |
dc.date.available | 2020-02-03T10:38:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В. М. Особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти/ Ребенок В. М.// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 155. – С. 210-214. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/547 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти. Проаналізовано, що для самостійної роботи студентів у харчовій галузі з точки зору їх взаємодії з викладачем в її організації має велике значення спосіб діяльності (метод) студентів, за допомогою якого розкривається зміст матеріалу. При цьому треба мати на увазі, що студент може здійснити діяльність тільки на основі раніше засвоєної інформації про методику її виконання. Доведено, що кожен з рівнів самостійного виконання студентами завдання вимагає нових способів організації самостійної пізнавальної діяльності у системі самостійної роботи. Формування розумових дій та понять відбувається по етапах засвоєння знань і формування умінь складають дві сторони одного і того ж процесу. Знання не існує поза діяльності, якість їх засвоєння залежить від виду діяльності в навчанні. Дослідженням встановлено, що найважливішим і необхідним компонентом самостійної роботи є завдання, що розробляється викладачем у відповідності з метою і завданнями самостійної роботи студентів, з урахуванням рівнів засвоєння знань і формування умінь. У завданні вказується послідовність дій без позначення операцій, характерних для кожного конкретного випадку. самостійна пізнавальна діяльність студентів має продуктивний характер. Якщо майбутні викладачі харчової галузі оволоділи розв’язком даного типу завдань, тоді можна вважати, що у них сформовані необхідні для майбутньої спеціальності знання, вміння і навички. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | самостійність | en_US |
dc.subject | фахова підготовка | en_US |
dc.subject | харчова галузь | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | результативність | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.title | Особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
49.pdf | 522.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.