Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-10-01T13:50:07Z-
dc.date.available2020-10-01T13:50:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКостюченко А.О. Методичні підходи до викладання програмування в педагогічних ВНЗ, як один з початкових кроків до створення вільнорозповсюджуваних програмних засобів навчального призначення / Костюченко А.О. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. - Серія: Педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2012. - Вип. 104. – Т. 1. – С. С.159-163.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5480-
dc.description.abstractВ даній статті зроблено аналіз методичних підходів, які можуть використовуватися при навчанні програмування в педагогічних ВНЗ. Звертається увага, що навчання програмування майбутніх вчителів інформатики, може виступати рішучим кроком по створенню та використанню вільнорозповсюджукваних програмних засобів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвільнорозповсюджуваний програмний засібen_US
dc.subjectпедагогічний програмний засібen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.titleМетодичні підходи до викладання програмування в педагогічних ВНЗ, як один з початкових кроків до створення вільнорозповсюджуваних програмних засобів навчального призначенняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.