Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2020-10-02T09:13:37Z-
dc.date.available2020-10-02T09:13:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів. Наукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. (Серія: Психолого-педагогічні науки). Ніжин : Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2009. № 6. Ч. 2. С. 134–137.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492-
dc.description.abstractПрограмою процесу самовдосконалення є його мотиви. Провідним чинником у структурі всебічного гармонійного розвитку особистості є моральне виховання. Усвідомлення національної гідності і менталітету – форма самосвідомості й самоконтролю.en_US
dc.publisherНаукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголяen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectчинники самовдосконаленняen_US
dc.subjectмотиви самовдосконаленняen_US
dc.subjectпереконанняen_US
dc.subjectпочуттяen_US
dc.subjectменталітетen_US
dc.subjectпідготовка соціальних педагогівen_US
dc.titleХарактеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Характеристика чинників процесу самовдосконалення.pdf301.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.