Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2020-10-05T05:17:07Z-
dc.date.available2020-10-05T05:17:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationХоврич М. О. Формування професійної компетентності вчителя трудового навчання та інформатики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка : збірник. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 53. с. 5-8.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5513-
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття компетентісного підходу при підготовці спеціалістів. Визначено різницю між критеріями оцінки готовності випускника до професійної діяльності на основі професіограми та компетентісного підходу. Запропоновано методику організації та проведення аудиторних занять з електротехніки, яка сприяє підвищенню професійної компетентності майбутнього спеціаліста.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectкомпетентісний підхідen_US
dc.subjectпрофесіограмаen_US
dc.subjectметодика визначення готовностіen_US
dc.subjectлабораторна роботаen_US
dc.subjectлабораторно-практична роботаen_US
dc.titleФормування професійної компетентності вчителя трудового навчання та інформатикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.