Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-10-05T09:31:10Z-
dc.date.available2020-10-05T09:31:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорчинська К.В. Місце художньо-творчих здібностей в професійній підготовці майбутніх вчителів технологій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Київ, 2011. Вип. 159, Ч. 1. С. 363-369.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5532-
dc.description.abstractУ статті розглядаються важливість та місце художньо-творчих здібностей, педагогічні напрямки, що сприяють ефективності процесу формування художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Розглядаються методи навчання, які сприяють розвитку художньо-творчих здібностей.en_US
dc.publisherНауковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування Україниen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія. Філософія;-
dc.subjectздібностіen_US
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.titleМісце художньо-творчих здібностей в професійній підготовці майбутніх вчителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.