Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинська, Катерина Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T09:36:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T09:36:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Горчинська К.В. Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка: зб. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 90. С. 44-48. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5534 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається асоціативний метод, його сутність та вплив на розвиток художньо-творчих здібностей. Автор розглядає види асоціативних об’єктів природнього та штучного походження та етапи процесу трансформації від ідеї до створювання кінцевого образу на заняттях з курсу "Художні основи створення та композиція костюму". | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | асоціативний метод | en_US |
dc.subject | художньо-творчі здібності | en_US |
dc.subject | художній образ | en_US |
dc.subject | асоціація | en_US |
dc.subject | природні аналоги | en_US |
dc.subject | образно-асоціативне мислення | en_US |
dc.title | Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання асоціативного методу в процесі художньо-творчої діяльності майбутніх учителів технологій.pdf | 995.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.