Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-10-05T09:39:55Z-
dc.date.available2020-10-05T09:39:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГорчинська К.В. Критерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць / Глухівський НПУ ім. О.Довженка; редкол: О. І. Курок (відп. ред.) [та ін.]. Глухів : ГНПУ ім. О.Довженка, 2012. Вип. 20. 338 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5535-
dc.description.abstractУ статті розглядаються та характеризуються критерії оцінювання рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу "Композиція костюма" та показники для кожного з критеріїв, що враховують вимоги до створення композиції одягу, які дають можливість студентам самостійно поетапно оцінити свою роботу та виявити недоліки на будь-якому етапі створення композиції костюма. Критерії враховують такі психологічні якості особистості як творче образно-асоціативне мислення, уява, емоційно-асоціативне сприйняття, зорова пам’ять та вольові властивості особистості.en_US
dc.publisherВісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. працьen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіen_US
dc.subjectкомпозиція костюмуen_US
dc.subjectхудожній ескізen_US
dc.subjectкольорове вирішенняen_US
dc.titleКритерії оцінки рівня розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.