Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5538
Назва: | Особливості творчого розвитку майбутніх учителів технологій |
Автори: | Горчинська, Катерина Віталіївна |
Ключові слова: | творчий розвиток творчі здібності творчість творча діяльність майбутній учитель технологій |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Горчинська К.В. Особливості творчого розвитку майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 130 – 132. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються роль та місце творчого розвитку в системі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. На думку автора, потрібно постійно шукати нові шляхи стимулювання студентів до активізації свої творчих здібностей та знаходження оригінальних рішень різноманітних педагогічних проблем. Вирішення даних питань можливе лише за допомогою формування творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій у процесі професійної підготовки. Автор розглядає творчість як найважливішу професійну характеристику та особистісну якість майбутнього вчителя технологій, яка дозволяє легко орієнтуватися в швидко мінливих соціальних умовах та інформаційному полі, яке постійно розширюється. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5538 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості творчого розвитку майбутніх учителів технологій.pdf | 445.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.