Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвійчук, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorКостюченко, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorГорчинська, Катерина Віталіївна-
dc.contributor.authorPolyukhovich, Natalia-
dc.contributor.authorHnedko, Natalya-
dc.date.accessioned2020-10-05T10:59:45Z-
dc.date.available2020-10-05T10:59:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationLiudmyla Matviichuk, Andrii Kostiuchenko, Kateryna Gorchynska, Natalia Polyukhovich, Natalya Hnedko Levels of teachers’ ict competence in the field of web services. Educational Researcher, Issue 9 (2), (December). Volume 46. American Educational Research Association, 2017. Pages 987-993.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5539-
dc.description.abstractThe study analyzes the survey findings of teachers to define the level of how they use ICT tools for their professional activities. The teachers from some higher educational institutions of Ukraine took part in the disclosure questionnaire involving 23 questions. The author using on-line services created such a questionnaire because of its helpfulness in better distribution of teachers among sufficient, optimum and creative levels. The survey was conducted in the period from November 2016 up to February 2017. The statistical sample consisted of teachers from some Ukrainian universities.en_US
dc.publisherAmerican Educational Research Associationen_US
dc.subjectICT toolsen_US
dc.subjecton-line servicesen_US
dc.subjectUkrainian universitiesen_US
dc.subjectонлайнові сервісиen_US
dc.subjectукраїнський університетen_US
dc.titleLevels of teachers’ ict competence in the field of web servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levels of teachers’ ict competence in the field of web services.pdf721.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.