Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5546
Назва: | Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу |
Автори: | Ковбаса, Юрій Миколайович |
Ключові слова: | теорія ігор педагогічне проектування математична гра квадрат Декарта навчальний процес |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти : інтернет-конф. |
Бібліографічний опис: | Ковбаса Ю. М. Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу. Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти: Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» (2015 р.) [Електронний ресурс] |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості математичної теорії ігор на різних етапах проектування навчального процесу. Автор наводить приклади застосування математичної гри як інноваційного прийому проектування навчання. Стаття містить перелік можливих напрямів застосування різних видів математичної гри у педагогічному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5546 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу.pdf | 268.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.