Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Людмила Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Багінська, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-04T14:07:21Z | - |
dc.date.available | 2020-02-04T14:07:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Л. Л., Багінська О. В. Модель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 154. Т. 2. С. 8-10. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/557 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню цільової моделі вчителя фізичної культури, як системотвірного чинника у процесі побудови його професійної підготовки, обґрунтування та розробки сучасних освітніх програм. Відображено генезис уявлень про «модель» (професіограму, професійну майстерність, професійну компетентність) педагога, зокрема, учителя фізичної культури. Обґрунтовано орієнтовну гіпотетичну модель вчителя фізичної культури у відповідності до сучасних змін в суспільстві, освіті. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | вчитель фізичної культури | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | фізична культура | en_US |
dc.title | Модель учителя фізичної культури як системотвірний чинник його підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.