Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскун, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-10-06T09:11:32Z-
dc.date.available2020-10-06T09:11:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПіскун Н.М., Торубара О. М. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності / Піскун Н. М., Торубара О. М. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка – Серія: педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2010. – Вип.79. – С. 181–184.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5586-
dc.description.abstractВ статті проведено теоретичне обґрунтування структурних компонентів готовності майбутнього вчителя технологій до професійної діяльності, яке визначає його здатність самостійно, професійно грамотно трудитися на педагогічній ниві.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectпедагогічний процесen_US
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.