Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5648| Назва: | Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес (психологічний аспект) |
| Автори: | Швидкий, А. Л. Мехед, Д. Б. Мехед, Ольга Борисівна |
| Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології вища школа психологічні особливості |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Збірник наукових праць «Педагогічні науки» |
| Бібліографічний опис: | Швидкий А. Л., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес (психологічний аспект). Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2012. №61. С. 401-406. |
| Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена аналізу психологічних особливостей учасників освітнього процесу, які необхідно враховувати при застосуванні інформаційних технологій в роботі вищої школи для досягнення оптимальних умов розвитку мотивації студентів і творчого характеру учбової діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5648 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес (психологічний аспект).pdf | 170,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.