Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5654
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мехед, Д. Б. | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Швидкий, А. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T12:58:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-07T12:58:13Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Мехед Д. Б., Мехед О. Б., Швидкий А. Л. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у мотивації навчальної діяльності студентів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Херсон, 2012. № 31. С. 417-421. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5654 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості формування позитивної мотивації до навчання у студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов використання та принципи створення освітніх програмних засобів ІКТ. | en_US |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | мотивація навчальної діяльності | en_US |
dc.title | Роль інформаційно-комунікаційних технологій у мотивації навчальної діяльності студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль інформаційно-комунікаційних технологій у мотивації навчальної діяльності студентів.pdf | 312.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.