Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мехед, Д. Б. | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Скребець, Василь Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T13:30:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-07T13:30:46Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Мехед Д. Б., Мехед О. Б., Скребець В. О. Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін. Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» / Укладач : Шарко В. Д. Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2010. С. 11-13. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5656 | - |
dc.description.abstract | Рівень понятійного мислення школярів або рівень операційно-значеннєвих узагальнень мислення (РОЗУМ) - методика, що ґрунтується на якісному і кількісному аналізі міри сформованості понятійного мислення, дозволяє виявляти культуру сформованого мислення при вивченні предметів циклу природничоматематичних дисциплін в учнів на певних етапах опанування ними навчальної програми. Метою дослідження була розробка та апробація методики, що дозволяє здійснювати зазначену вище діагностику. | en_US |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особливості навчання природничо-математичних дисциплін у профільній школі» | en_US |
dc.subject | методика РОЗУМ | en_US |
dc.subject | операційнозначеннєві узагальнення мислення школярів | en_US |
dc.subject | критеріальна оцінка рівня понятійного мислення | en_US |
dc.title | Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впровадження методики визначення рівня понятійного мислення школярів при вивченні природничо-математичних дисциплін.pdf | 891.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.