Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-10-08T07:56:03Z-
dc.date.available2020-10-08T07:56:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойко (Богатирьова) Т. В. Емоційно-поведінковий простір збереження здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2014. № 5 (288) березень. Ч. II. С. 132-139.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679-
dc.description.abstractЕмоційно-поведінковий простір збереження здоров’я школи - що також є складовою частиною формування здорового способу життя, представлено сукупністю поведінкових патернів, дій, вчинків, емоційних процесів, проявів учнів і педагогів, що реалізуються під час їх перебування в школі.en_US
dc.publisherВісник Луганського національного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectзбереження здоров’яen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectемоційно-поведінковий простірen_US
dc.subjectучніen_US
dc.titleЕмоційно-поведінковий простір збереження здоров’я учнів загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.