Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/569
Назва: | Теоретичні аспекти проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Трояновська, Марія Миколаївна |
Ключові слова: | учні з особливими освітніми потребами інклюзивне навчання фізична культура здоров’я |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Трояновська М. М. Теоретичні аспекти проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Трояновська М. М.// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка – Чернігів, 2018. – Вип. 154. Т. 2 – С. 166-169. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено питання проведення занять фізичної культури з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти, адже важливо підготувати майбутніх педагогів до роботи, забезпечити інструментарієм та допомогти їм оволодіти глибокими знаннями свого предмета, технологіями, методами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Висвітлено різні підходи до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Проаналізовано як краще підготуватися до роботи з учнями в умовах інклюзивної освіти. Визначено ефективні прийоми застосування під час роботи з учнями з особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/569 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37.pdf | 772.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.