Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Назва: Ретроспективний аналіз змісту підручників з методики викладання технологій (трудового навчання)
Автори: Ковбаса, Тетяна Іванівна
Ключові слова: вчитель технологій
методична підготовка вчителів технологій
зміст навчання
підручник з методики викладання технологій (трудового навчання)
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Ковбаса Т .І. Ретроспективний аналіз змісту підручників з методики викладання технологій (трудового навчання). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 397-400.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано зміст підручників з методики викладання технологій (трудового навчання) останньої чверті 20 століття. За основний критерій взято наявність елементів методичної системи. До компонентів методичної підготовки майбутніх вчителів технологій автор відносить: методику викладання трудового навчання (технологій) як науку та особливості проведення педагогічного дослідження; історію розвитку трудового навчання (технологій) та його систем; принципи, форми і методи навчання; трудове виховання учнів; позакласну роботу; навчально-матеріальна базу шкільної майстерні, міжпредметні зв’язки уроків технології. Автор виділяє позитивні сторони і недоліки підручників. На основі проведеного дослідження автор пропонує доповнити зміст такими питаннями: правові основи педагогічної діяльності вчителя технологій; психічні і фізіологічні основи трудової діяльності школярів; складання тестів; застосування сучасних технічних засобів навчання і контролю; пошук і аналіз педагогічної інформації в Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.