Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819
Назва: Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія.
Автори: Столяр, Марина Борисівна
Ключові слова: сміхова культура
сміхова парадигма
десакралізація
антропоцентризм
сатира
Дата публікації: 2020
Видавництво: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики»
Бібліографічний опис: Столяр М.Б. Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики» (26-27 червня 2020 р.). Україна, Чернігів, 2020. С. 107–111.
Короткий огляд (реферат): Авторка вважає, що будь яка культура, – навіть та, що жорстко контролюється тоталітарною державою, має певний спектр можливостей протистояти цьому контролю. У відповідному семантичному просторі саме і реалізується дійсна культура. Свідченням цього зокрема є кінокомедії трьох найвидатніших майстрів цього жанру – Леоніда Гайдая, Ельдара Рязанова та Георгія Данелія. Кожний з них створив свою, неповторну парадигму комічного. Наразі тези присвячено розгляду третьої парадигми, що представлено творчістю Г. Данелія. Стверджується, що Георгія Данелія обрав специфічний шлях утвердження нового, парадоксального варіанту десакралізованого антропоцентризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.