Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819
Назва: | Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія. |
Автори: | Столяр, Марина Борисівна |
Ключові слова: | сміхова культура сміхова парадигма десакралізація антропоцентризм сатира |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики» |
Бібліографічний опис: | Столяр М.Б. Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Європейські анитоталітарні практики» (26-27 червня 2020 р.). Україна, Чернігів, 2020. С. 107–111. |
Короткий огляд (реферат): | Авторка вважає, що будь яка культура, – навіть та, що жорстко контролюється тоталітарною державою, має певний спектр можливостей протистояти цьому контролю. У відповідному семантичному просторі саме і реалізується дійсна культура. Свідченням цього зокрема є кінокомедії трьох найвидатніших майстрів цього жанру – Леоніда Гайдая, Ельдара Рязанова та Георгія Данелія. Кожний з них створив свою, неповторну парадигму комічного. Наразі тези присвячено розгляду третьої парадигми, що представлено творчістю Г. Данелія. Стверджується, що Георгія Данелія обрав специфічний шлях утвердження нового, парадоксального варіанту десакралізованого антропоцентризму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5819 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Десакралізація тоталітарної ідеології в кінокомедіях Г. Данелія..pdf | 263.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.